torsdag 4. desember 2008

NC 2 - Modum, SNØ


Norgescupen på Modum var så sykt eid!
Hehe, utrolig gøy, koselig, (flaut), kaldt og morsomt :)


Randesund-bilen: Fagermann, Erik, Ann Helén, Aida, Eivind og Meg.
Fem timer i bilen var gøy det da, hehe.
Overnattingen var på Hokksund Camping og Båt. Og ikke bare var randesund der. Heros fra Bergen og Lia fra Grimstad holdt oss veldig fint med selskap :)



Spillingen var i Modumhallen, som var 20 min unna overnattingsplassen vår.
Startet 9.00 på lørdagen og var ferdig i 17-18 tiden.
Gikk helt greit, men det sosiale er alltid best. Hehe :)
Kvelden var mer til avslapping, pizza og minibordtennis. Kristoffer Esketveit var innom hytta vår og spilte med den ene "rackerten" etter den andre. Dvs, han spilte med svamp, tallerken osv. Knuste alle, ganske lett tror nå jeg ;)
Meg og Ann Helén fikk lov til å være oppe så lenge vi ville for vi skulle ikke begynne før 12.45 på søndagen, men det orket vi ikke :o
Når vi først får lov til å være oppe lenge, så klarer vi det ikke fordi vi har brukt alle kreftene våre på å, -Spille.



Søndagen kunne ikke bli bedre!

Alle satt ute med kiosken og prata. Og når det ble for varmt, løp vi ut og hadde snøballkrig :)
Meg og Christine mot de som turte å prøve seg. Hehe, den ene gangen løp Pål, Shong og Franky etter oss med en spade full av snø. Eller i grunn så løp de etter Christine, men jeg bare stilte meg foran henne, for hun hadde ikke jakke (tror jeg) og fikk all snøen tømt på meg.
Gikk ikke så galt, for alt bare datt av meg :P
Pål, Christine, Erik og Meg var beste team da, haha ;) Fikk Kristin, Pia, Carine og Silje med ut i snøen, og resultatet: Fulle av snø :) Hahahhaaha, synd det folkens :P
Hjemturen varte i fem timer tror jeg, var i allefall ikke hjemme før 23.30 eller noe sånn.
Det ene stoppet vårt i Langesund/Rugtvedt/Telemarksporten varte en stund. Hehe, men Esketveit familien dukket opp etter at vi hadde vært der i 5 min. Litt trøtte ansikter å finne, men det endret seg etter det stoppet. Alle ble ganske hypre og jeg endte i tlf med Christine i 1 time, hehe.
Ann Helén og Eivind ble i allefall helt gale, og værre (haha) ble det da vi stoppet litt forbi Lillesand og kjøpe is til 8,- :D hehe, den var veldig god og gjorde susen etter 4 timer bil :P
Har utrolig lyst til å dra til Bodø, men vil Randesund? Jeg tviler, bare ber om at må få dra dit!
Orker ikke vente helt til MARS for å se alle igjen! Miss<'3
Shong: Hva er det dere vil a?
Haha, du kan ikke tulle med meg og Christine, for da tar vi ditt kjære bånd. Hahahha :)
Merry Christmas btw :)<3
-Caroline

Ingen kommentarer: