lørdag 22. november 2008

Tentamen drama

Hadde tentamen i Norsk på torsdag.
Oppgaven jeg valgte gikk ut på å skrive dagbok til en person som hadde det vondt.
Jeg skrev om ei jente som ble voldtatt av stefaren, og hun rømmer. Men han finner henne igjen og hun lever i incest. Som alle andre mine dramastiler, så ender det med døden. Alle mine gjør det.

Det er en svær G-Sport messe i Sukkevannshallen, så vi får ikke trene.. Litt skuff, men det får vel være som det er, bare en gang i året kan ikke skade. Litt deilig med fri, men får så utrolig mye fri at jeg kjeder meg!


Legger bare til en liten konkurranse som er ute og går:

http://nettenestea.com/ så blir det arrangert en konkurranse hvor du kan vinne fotografering makeup/styling til en verdi av 4400,-
Premien blir levert av www.modellforendag.no og www.makestyle.no
Det er ikke hver dag du får sjangsen til å vinne dette, for jeg har i hvertfall lyst til å vinne den :)
Med på kjøpet er jo en Oslo-tur og da er det jo toppers. Bare "once-in-a-lifetime" greie det her, så hiv dere på!
-Caroline

Ingen kommentarer: